Kukkuv tass ja viltune nägu

Laural on uus mänguasi - Sigma 10 - 20mm objektiiv ^^ jejejeje

7 comments:

Rasmus said...

öööö - see on moonutatud kuidagi... kuidagi nii, nagu ta ei peaks olema - või midagi... - ei oska päris täpselt öelda - huvitavalt kahtlane

Anonymous said...

mh, ma ei teadnudki, et sa k10d peale üle oled läinud :)

rasmus, moonutab, 10mm on väga lai nurk, teada tundtud "eridefekt" - arhitektuuripildistajate suur "sõber" eriti

Rasmus said...

olen täiesti teadlik, et ta ka tegelikult moonutab aga ma ei pidanud seda silmas

Laura B. Kass said...

Hei, Sepp =)
Mul jah juba kolmandat nädalat sensor filmi asemel kotis =)

Rasmus, mida sa siis täpselt silmas pead? (Ajab tagasi ja siis ei seleta kaa maivõi :P)

Rasmus said...

Laura, ma tegelikult tahtsin öelda seda, et ma loodan, et sinu maailmapilt sellest ei moondu (aga miskipärast hakkasin ma hoopis muust rääkima - järeldus: mu mõtted olid kuskil mujal)

Laura B. Kass said...

Eile just panin tähele, et mu maailmapilt on moondunud servadest :P (st: ma näen lainurksemalt)
Edaspidi võib näha mind tänaval kõndimas klaasistunud pilguga, sest ma vaatan otse ette aga jälgin kõike, mis kaadri servades toimub =D

Rasmus said...

õõõõh - jube :P