Heakorrakuu

Jalutan mina mööda teed. Näen igal pool prahti nagu tavaliselt. Siis märkan kuidagi eriti ohtralt sodi ühes kohas ja vaatan, et Lasnamäelt on keegi heakorrakuu raames ajalehti ära korjanud ja need Pirita metsa laotanud. Närv läeb veelgi mustemaks ning kraamingi oma kilekoti välja ning hakkan vedelevaid ajalehti ja kiletükke jms sinna toppima. Astun kommipabereid noppides paar sammu mere poole rajalt kõrvale ja:

Ma saan aru, et ajalehevedaja olla on raske ja tüütu. Eriti vihma käes. Aga...

PRÜGIKASTID ON KA MEIE MAAL TÄIESTI OLEMAS!

5 comments:

leanne said...

normaalne!
äge aroonia ;)

Rasmus said...

Kuule, sa peaks Lasnamäele tulema - me upume siin prügisse. See aasta on jube - minuarust pole ükski aasta nii jube olnud, vähemasti niipalju kui ma mäletan.

Laura B. Kass said...

Ei tule ma kuhugi Lasnamäele, ha :P

Risto said...

aga anna mulle link :P

Laura B. Kass said...

Prügikasti link või?